Tervetuloa jäsensivuille!



Jäsensivut sisältävät jäsenmaksun maksaneille ja rekisteröityneille jäsenille tarkoitettua yksityistä sisältöä (esim. webinaaritallenteet ja materiaalit).


HUOM!
Kirjaudu jäsensivuille sisään SLEO-tunnuksilla (sähköposti ja asettamasi salasana). SLEO-tunnus on eri asia kuin FlowMembers-jäsentunnus, joten tarkista, että käytät varmasti oikeaa salasanaa kirjautumiseen, vaikka sähköpostiosoitteesi olisikin molemmissa sama.

Lisätietoja FlowMembers-tunnuksesta näet painamalla tästä.


KIRJAUDU SISÄÄN HENKILÖKOHTAISILLA SLEO-TUNNUKSILLASI JA TUTUSTU MATERIAALEIHIN

MISTÄ SAAN ITSELLENI SLEO-TUNNUKSET JÄSENSIVUILLE?

  1. Liity jäseneksi täällä.
  2. Maksa jäsenmaksusi laskun ohjeiden mukaan.
  3. Odota, että saat tiedon sekä FlowMembers-tunnustesi että SLEO-tunnustesi aktivoimisesta sähköpostiisi (tämä voi viedä muutaman viikon).
  4. Kun olet saanut sähköpostiisi tiedon SLEO-tunnuksistasi, pääset kirjautumaan jäsensivuille ja tarkastelemaan jäsenistölle tarkoitettua sisältöä.

UKK - Apua pulmatilanteisiin


UNOHDIN SALASANANI - MITÄ TEEN?

Voit uusia salasanasi tällä sivulla kohdasta "Unohditko salasanasi?".

Salasanan uusimista varten sinun ei tarvitse muistaa vanhaa salasanaasi. Saat uusimislinkin ja ohjeet sähköpostiisi.

PÄÄSENKÖ KIRJAUTUMAAN SLEON SIVUILLE JA FLOWMEMBERSIIN SAMALLA TUNNUKSELLA?

Et pääse. SLEO-tunnus jäsensivuille (materiaalitallenteet yms.) on eri asia, kuin FlowMembers-tunnus. Todennäköisesti käytät samaa sähköpostiosoitetta molemmissa, mutta salasanasi voi olla eri. Salasanan pääset vaihtamaan joko FlowMembersin sivuilla tai SLEOn sivuilla, riippuen siitä, kummasta tunnuksesta on kyse.

SLEO-TUNNUKSENI EI TOIMI - MITÄ TEEN?

1) Tarkista, että kirjaudut varmasti oikeilla tunnuksilla (etkä esim. FlowMembers-tunnuksilla, väärällä salasanalla tai väärällä sähköpostilla, jolla et ole rekisteröitynyt jäseneksi).

2) Mikäli kaiken tulisi olla kunnossa, mutta SLEO-tunnuksesi ei toimi, kokeile ensin uusia salasana kohdasta "Unohditko salasanasi?". Jos salasanan uusiminen ei onnistu, lue tarkempia ohjeita kohdasta "Salasanan uusimislinkki ei tullut perille - mitä teen?".


3) Mikäli mikään näistä ei auta, ole yhteydessä osoitteeseen suomenlukioidenerkat@gmail.com.

 

HALUAN VAIHTAA SÄHKÖPOSTIOSOITETTANI TAI OLEN VAIHTANUT SEN JO FLOMEMBERSISSÄ, MUTTA EN SLEO-TUNNUSTA VARTEN

Ole yhteydessä osoitteeseen suomenlukioidenerkat@gmail.com. 

SALASANAN UUSIMISLINKKI EI TULLUT PERILLE - MITÄ TEEN?

1) Tarkista myös roskaposti. Mikäli et löydä linkkiä, tilanne voi olla jokin seuraavista: 

  • Et ole aiemmin tajunnut tehdä itsellesi tunnuksia sivuille tai yrität kirjautua sisään väärällä sähköpostilla (esim. henkilökohtaisella vaikka olet luonut tunnuksen esim. työsähköpostille), jolloin linkkiä ei saavu, koska järjestelmä ei tunnista että sähköpostillasi olisi käyttäjätunnus. Varmista, että käytät oikeita tunnuksia. 
  • Yksi vaihtoehto voi olla, että oman organisaatiosi (esim. kuntien sähköpostit) voivat toisinaan olla niin vahvasti suojattuja, että linkki ei läpäise palomuuria. Ole yhteydessä SLEOon. 

2) Jos mikään yllä olevista ohjeista ei auta sinua eteenpäin, ole sähköpostitse osoitteeseen suomenlukioidenerkat@gmail.com, niin selvitetään asiaa yhdessä tarkemmin. Sähköpostiin kannattaa liittää mukaan esim. kuvakaappauksia näkymistä, jolloin meidän on helpompi paikantaa ongelmaa. 

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita